سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در چه زمانی مردم برای رهبران شان جوک می سازند؟

اصولا در بسیاری از کشورهای دنیا مردم برای رهبران و سیاستمداران شان جوک می سازند، یک موسسه تحقیقاتی به نام « بنیاد پژوهش در موارد عجیب» نتیجه تحقیقات خود را در مورد این که مردم جهان در چه حالتی برای رهبران و سیاستمداران شان جوک می سازند، به این شرح منتشر کرد:

۱) شما در حال رانندگی هستید و در حالی که دارید اخبار مربوط به میزان جاده های آسفالت شده در کشور را می شنوید ماشین تان توی یک چاله می افتد، اگر آدم بی ادبی باشید به وزیر راه فحش می دهید، اما اگر آدم مودب و باهوشی باشید برای رئیس جمهور جوک می سازید.

۲) شما یک همکلاسی داشتید که همیشه در دانشکده او را به دلیل حماقت هایش دست می انداختید، یک روز این خبر را می شنوید که او وزیر شده است، اگر آدم فرصت طلبی باشید با او تماس می گیرید و تلاش می کنید برای خودتان شغلی پیدا کنید، اما اگر آدم شریفی باشید برای نخست وزیری که آن وزیر احمق را انتخاب کرده است، جوک می سازید.

۳) یک مامور پلیس بدون هیچ دلیلی پسرتان را کتک زده است و شما قصد دارید تا در این مورد مقاله ای بنویسید و در روزنامه معروفی منتشر کنید، اما آن روزنامه حاضر به چاپ نوشته شما نمی شود، شب شما در خانه تان نشسته اید و دارید به سردبیر آن روزنامه فحش می دهید که در اخبار تلویزیون می شنوید که سردبیر همان روزنامه به دلیل شکایت پلیس زندانی شده و آن روزنامه توقیف شده است، بلافاصله چهار جوک ناب در مورد دادستان کل کشور می سازید.

4) میزان تورم به ۸ درصد رسیده است، شما علیه دولت در تظاهرات شرکت می کنید. میزان تورم به ۱۵ درصد می رسد، شما تصمیم می گیرید دولت را استیضاح کنید. میزان تورم به ۲۲ درصد می رسد، شما تصمیم می گیرید دولت را سرنگون کنید. میزان تورم به ۳۰ درصد می رسد، تنها کاری که می توانید بکنید این است که جوک بسازید.

5) روزنامه می خرید و در صفحه اول آن عکس گروهی را می بینید، ابتدا فکر می کنید که تصویر مربوط به گروهی ازخلافکاران است که دستگیر شده اند، اما وقتی خبر را می خوانید متوجه می شوید که تصاویر مربوط به کابینه جدید است، در همین حالت چند نفر از دوستان تان به شما زنگ می زنند و آخرین جوک هایی را که در مورد کابینه جدید ساخته شده است برای شما تعریف می کنند.

نتیجه گیری: آدم ها در اثر خشم جوک نمی سازند، در اثر عجز جوک می سازند.


نوشته شده در  یکشنبه 84/8/15ساعت  12:50 عصر  توسط سمیر جوان 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
داعش
خواهد آمد
[عناوین آرشیوشده]